סקר הקפה הגדול

מסקר (בו השתתפו 503 נשאלים, בני 18 ומעלה, דוברי השפה העברית) בנושא קפה שבוצע ע"י מכון המחקר מידע שיווקי (סי.איי) בע"מ, עבור חב' פוקט כיס קפה בע"מ, (ביולי 2013) עולה כי:

שימוש במכונות אספרסו נכנס חזק לשוק הישראלי- כ- 30% מהישראלים שותים היום קפה ממכונת אספרסו ול- 30% יש מכונת אספרסו בבית.

אמנם עדיין הישראלים שותים יותר קפה שהכנתו פשוטה כמו: קפה נמס (53%) וקפה שחור (8%).
אך כ- 30% שותים היום קפה "מתוחכם"  שהכנתו דורשת שימוש במכונת אספרסו
(קפה הפוך – 19%, אספרסו - 8% , וקפה אחר מבוסס אספרסו- 3%)
ו-8% מהאוכלוסייה לא שותים קפה בכלל (בולט יותר בקרב צעירים- 15%),

מי שותה יותר קפה נמס?
61% מבני גיל הביניים (35-54)
62% מבעלי הכנסה נמוכה
ובמיוחד הציבור הדתי (66%)
קפה שחור שותים יותר המבוגרים בני 55+ (16%)
קפה הפוך שותים יותר צעירים (22%), דתיים כמעט לא שותים אספרסו

seker1

שימוש במכונת אספרסו
ל-30% מהציבור יש מכונת אספרסו בבית בשיעורים דומים בקבוצות הגיל השונות, יותר בקרב בעלי הכנסה גבוהה מהממוצע, פחות בקרב דתיים.

seker2


50% משתמשים בקפה טחון, 37% משתמשים בקפסולות, 29% בפולי קפה ורק 5% בפודים.
השימוש בקפסולות בולט יותר צעירים בני 18-34 ובעלי הכנסה גבוה מהממוצע.

הפרמטר החשוב ביותר בעת בחירת מכונת אספרסו הוא "איכות הקפה אותה מייצרת המכונה" (43%). המותג צוין ע"י 15% ונמצא כחשוב יותר לגברים (23% לעומת 9% בקרב נשים),  ונראה כי צעירים בני 18-34 נעזרים יותר בהמלצות משאר קבוצות הגיל.
מעניין לציים שהמחיר לא היווה שיקול מרכזי בקרב אלו שקנו מכונת אספרסו.

גם אלו שטרם רכשו מכונת אספרסו מצהירים כי השיקול המרכזי לבחירת מכונה יהיה איכות הקפה אותה היא מייצרת (כ-38%). מחיר המכונה במקום השני (כ-26%), במקום השלישי המלצות (18%) והשיקול הזניח ביותר מותג החברה (כ-4%).

כיס קפה - מקסימום אספרסו, מינימום מאמץ....
מכונת קפה
חברת כיס קפה הינה יצרנית פודים במגוון רחב של טעמים ובאיכות גבוהה.
אנו עושים שימוש בפולי קפה משובחים הנארזים סמוך לזמן קלייתם במפעלנו, שהוא מפעל אריזת פודים היחיד בישראל – דבר השומר על טריות הקפה ועל הארומה המיוחדת

חברת כיס קפה משווקת מכונות קפה איטלקיות במאה אחוז !


נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת:

• הכשרת הישוב 10 ראשון לציון
• טל': 03-9520357 | פקס: 03-9520358